Verzenden

Bestellen U kunt ervoor kiezen om te bestellen zonder account of met account. Voordeel van met account is dat u niet elke keer uw adres hoeft in te vullen.

Vooraad: Alles is op voorraad in onze winkel in Hengelo dus kunnen we supersnel leveren.

Verzenden/levertijd Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Dit is inclusief eventuele vertragingen via de post/bezorgdiensten. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen of er storingen zijn bij de bezorgdiensten, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Verzendkosten:

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€4 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 6,95 voor bestellingen onder de € 50,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Postnl. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag of 1 dag erna tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

Trendykim
Tel: 0624419687
Mail: [email protected]
www.trendykim.nl

Lindenweg 1 7556HH Hengelo

KVK: 58587756
BTW: NL002226015B27

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »